Mattoshop.fi toimitukset - Mattoshop.fi toimitus 0 € !
Kampanjaluontoisesti tarjoamme tuotteet ilman kuljetusveloitusta!!
Toimintamme perustuu tuottajiemme varastoon Suomessa ja Ruotsissa, josta tilaukset lähtevät Suomeen suoraan asiakkaallemme tai varastomme kautta Postin kyydillä asiakkaillemme. Ilmainen toimitus on ilmainen vain asiakkaalle, kuljetuksen asiakasta kohtaa maksaa siis kauppa; Mattoshop.fi, mutta palautuksen palautuskulut maksaa aina asiakas. Tarkemmin tästä toimitusehdoissa.
Osa tuotteista on varastoituna myös Suomeen, pyrimme vastaamaan sesongin aikana kysyntään. Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen.
1. Päämallistomme perustuu Strehög InHouse mattoihin, joiden toimitus Ruotsista suoraan tilaajalle. Bring Ab noutaa Ruotsissa, tuo Suomeen ja Posti Oy vastaa kotimaan kuljetuksen loppuosasta. Toimitusmuoto Postilla on tuontitilauksissa Posti Business Express.
2. Kotimaan toimitukset; Design Finland matot, MattoOutlet mallit sekä Hestia tarjousmatot sekä Icelandic Lampaantaljat kulkee Postin Economy palvelulla perille, eli nouto lähipostista.
Normaali toimitusaika on Ruotsista yksi viikko, mittatilausmatoilla 1- 2 viikkoa, Kotimaan lähetyksillä 1-3 päivää.
- Kuitenkaan 100% varastointia ei ole olemassa, joten joskus tuotteiden toimitusaika saattaa olla pitempi. Tällöin vahvistamme tilausvahvistuksessa arvioidun pitemmän toimitusajan erikseen.
Mittatilausmatoilla ei ole palautusoikeutta. Pidätämme oikeuden toimittaa tuotteet myös nopeammin, kuin ennen mainittu.
Toimituksesta tilaajalle vastaa pääosin Posti Oy perille tuotuna. Business Express palveluun sisältyy 1 jakoyritys asiakkaalle päivällä ja jos toimitus ei onnistu, asiakkaalle ilmoitetaan saapumisesta ja paketti on noudettavissa lähimmästä toimipisteestä viikon ajan. (huom. Postin muutos 1.10.2017 alkaen) korona aikana tässä on ollut muutoksia, joten noutoon postista pitää varautua.
Isompien tilauserien toimitusmuoto on kuljetusyksikkö, näihin ei sisälly sisään kantoa, perustuen yleisiin toimitusehtoihin (Posti / Schenker / Kaukokiito)
------------
Postin ohjeita vastaanottajalle:
- Jos saamasi lähetys on vahingoittunut, tee Postille vahinkoilmoitus ja ilmoita myös lähettäjälle. Lähettäjä voi hakea Postilta korvauksia vasta, kun Posti on todennut vahingon.
- Jos lähetys on viivästynyt tai kadonnut, ota yhteyttä asiakaspalveluumme tai pyydä lähettäjää olemaan yhteydessä meihin.
Kuluttajansuojalain mukaan verkkokaupassa myyjällä on vastuu tavaran kuljetuksesta. Jos tilaamasi tuote rikkoutuu tai häviää kuljetuksessa, voit yleensä saada myyjältä korvaavan tuotteen tilalle. Korvaus, jonka Posti maksaa lähettäjälle eli näissä tapauksissa myyjälle, on useimmiten arvoltaan tätä pienempi. Vastaanottajan velvollisuus on tarkistaa lähetys ulkoisesti, kirjata vauriot ja ilmoittaa.
------------
Tilausta ja rekisteröintiä tehdessä on erityisen tärkeää ilmoittaa mm puhelinnumero oikein, voimassa olevana ja niin, että kuljettaja toimittaessa saa yhteyden tilaajaan. Tavaran toimittaja ei vastaa kuluista, mitkä johtuu virheellisistä tai puutteellisesti annetuista tiedoista. Itella on velvoitettu olemaan yhteydessä tilaajaan ennen toimitusta. Pääosa matoista kulkee pakettipalvelun alla.
Pyydämme ilmoittamaan tarvittaessa sähköpostitse poikkeamat, erityistoiveet tai muut mitkä vaikuttaa toimitukseen ENNEN tilausta info@biro.fi , jotta näistä voidaan erikseen sopia sekä tarkistaa onko ne mahdollista toteuttaa. Poikkeavan toimitusosoitteen ja puhelinnumeron sekä vastaanottajan voi ilmoittaa tilausta tehdessä toimitusosoite kenttään.
Kampanjaluonteisesti MATTOSHOP.fi TOIMITUS ON VELOITUKSETON ASIAAKKALLE. Palautus ei.
Kaikki tuotteet on hyvin pakattuna ja on erityisen tärkeää, että vastaanottaessasi tavaraa, tarkastat paketin/lähetyksen kunnon. Ilman merkintää vastaanottaja ottaa lähetyksen virheettömänä vastaan ja tämä vaikeuttaa kuljetusreklamaation tekoa. Säilytä pakkaus, pakkaustarvikkeet, käyttöohjeet sekä muu materiaali vähintään 2 viikkoa.
Jos tilaajalle on toimituksessa jotain erityistä tai poikkeavaa, laittanette tiedon ennen tilausta, jotta osaamme reagoida.
Tilaus järjestelmäämme aiheuttaa toimenpiteitä lähes välittömästi ja näin ollen katsomme, että tilaus on sitova sen saapuessa järjestelmäämme.
Lisätietoja kohdasta "Tilaus-, toimitus- ja sopimusehdot", tarvittaessa toimitukseesi lisätietoa info@biro.fi